Veelgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Wat zijn jullie openingstijden?

Openingstijden
Maandag 09:00 – 18:00 uur
Dinsdag 09:00 – 18:00 uur
Woensdag 09:00 – 18:00 uur
Donderdag 09:00 – 18:00 uur
Vrijdag 09:00 – 18:00uur
Zaterdag 09:00 – 17:00 uur

Wat zijn de verzendkosten?

We proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Dit doen we onder andere door te proberen zo efficient mogelijk meerdere aankopen op bijvoorbeeld een pallet te verzenden.

Hoe weet ik of iets op het tuincentrum op voorraad is?

U kunt ons altijd bellen tijdens openingstijden van het tuincentrum of mailen of iets nog op voorraad is. info@goedkopeolijfbomen.nl
of 0511-443180

Op welke manier kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen via iDeal of door het bedrag over te maken naar ons bankrekeningnummer. De instructies hiervan ontvangt u bij een overboeking in uw mail.

Hoe lang duurt de verzending?

Wij streven ernaar producten die op voorraad zijn binnen 2 werkdagen naar u te versturen.

Wat gebeurt er als ik besteld heb?

Betaalt u met iDeal dan zien we meteen of de betaling gelukt is en kunnen we meteen aan de slag om uw bestelling gereed te maken voor verzending. Betaalt u via een overboeking dan verzenden we uw bestelling als we het bedrag op onze rekening zien.

Als uw bestelling klaar staat om verzonden te worden, ontvangt u een track & trace code zodra de leverancier het heeft opgepikt.

Krijg ik het exacte product van de foto?

U ontvangt een boom die qua uiterlijk en kwaliteit overeenkomt met de boom/plant van de foto.

Stuur ons een email